مطلبی که مینویسم کمی مشمئز کننده است هم برای خودم و هم برای خواننده گان ، ولی چاره ای نیست باید نگاشت تا بماند برای ابد .

در بین مخلوقات خدا حرامزادگی صفتی است که نه تنها خدا بلکه مخلوقات خدا نیز بر نمی تابند. انتهای دنائت یک مخلوق ، این صفت است و حتی خود این نوع از مخلوقات نیز از بودن خودشان حس سرافکندگی دارند. خیل عظیمی از ایشان حتی با این علم که در این کار سهمی نداشته اند و فقط مولود یک فرجام ناپاک هستند نیز آرامشی برایشان همراه نداشته و مایوسانه دست و پا میزنند.

فارغ از توضیحات فوق این جماعت به دسته های مختلفی با خصوصیات گوناگون تقسیم میشوند:

اول - دسته اول که مشهور ترین هستند حاصل یک غفلت از زوج هستند که به حرام با هم مباشرت کرده اند و از عذاب الهی و عقاب خداوند پروا نکرده اند.

پیامبر دین مبین اسلام ، حضرت محمد مصطفی صلی الله و علیه و آله و سلم ، باب نجات این گروه را باز دانسته و راه رهایی و نجات را برای ایشان ممکن میداند ، البته راه با مقداری سختی همراه خواهد بود.

دوم - دسته دوم حاصل یک ازدواج سالم هستند. پدر و مادر شرعی داشته و در نگاه اول پاک هستند. اما خداوند در سوره اسراء آیات کریمه 63 و 64 به صراحت اعلام مینماید که اینطور نیست. وقتی پدر یا مادر و یا هر دو نفر از صراط الهی خارج گشتند و تحت امر ابلیس رجیم قرار گرفتند ، ابلیس در فرزند ایشان مشارکت میکند ، و اینچنین میشود که در ظاهر حلالزاده هستند اما مشارکت نفر سومی هم که همان ابلیس باشد در این فرزند وجود دارد.

این گروه بسیار خطرناکتر از دسته اول میباشند. دسته اول میتوانند امام علیه السلام را به شهادت برسانند ولی این دسته امام را با شمشیر نخواهند کشت بلکه چون به همراه حرامزادگی از همان بدو تولد بذر نفاق نیز در بطن ایشان توسط ابلیس کاشته و نهادینه میشود ، به جنایتی بسیار عظیم تر دست خواهند زد.

ابن ملجم لعنت الله علیه حضرت علی را به شهادت رساند. و مورد لعن زمینیان و آسمانیان ، دوست و دشمن قرار گرفت. اما عمر عاص ، حضرت را یه شهادت نرساند ولی با پاشیدن بذر نفاق امت اسلامی را شعبه شعبه کرد و جنایتی بس عظیم را به نام خودش به ثبت رسانید. همین امروز نیز خیل عظیمی او را قبول دارند و لعن وی را معادل کفر میدانند.

اطرافمان را خوب بنگریم از این گروه دوم به وفور میبینیم. کسانی که بین امت اسلامی کشورمان چگونه با ظاهر مسلمان و پیشانی پینه بسته و یقه بسته و خانواده دار و ..... بذر کینه و تفرقه میکارند.

به ظاهر مسلمان هستند و دارای تحصیلات فقهی و حوزوی نیز میباشند ، ولی بدیهیات دین را که برای امت مسلمان مانند گوهر شبچراغ میباشند را مزورانه در پرده شک و تردید و ابهام قرار میدهند. اعمالشان را که بنگری ، انگار ابلیس در هیبت یک انسان ظاهر شده است. همانند ابلیس تولید شک و ابهام در اصول دین ، دستور کارشان میباشد...... و اتفاقا دارای طرفداران بسیاری نیز میباشند.

ایشان راه نجاتی ندارند. ایشان یک پله از منافقین پست تر میباشند. چون به همراه نفاق ، حرامزادگی را نیز یدک میکشند.

ایشان خلود در جهنم داشته و سگ های دوزخ میباشند.

سوم - دسته سوم حرامزادگان سیاسی هستند. ایشان نیز میتوانند از والدین شرعی منتج شده باشند ، ولی در گذر زمان از سفره علی ابن ابیطالب علیه السلام به دلیل مطامع دنیوی به سفره معاویه و عمر عاص در شام رفته اند.

یک لقمه نان از سفره شامیان و خروج از دین.... ایشان قطعا از موالیان رهبران دینی و ائمه هدی نبوده و در صف مقابل قرار دارند و طبق اصول مذهب ما قطعا با خلود در جهنم به دیار باقی خواهند شتافت.

****************

حضرت زهرا سلام الله علیها که جان ناقابل خودم و جان پدر و مادرم به فدای ایشان باد ، به همراه هفت هشت رای یارانش در مقابل رای اکثریت مردم در سقیفه میایستند و جان عزیز خود و فرزندش را در این را تقدیم راه و صراط مستقیم اسلام مینمایند.

آقا امام حسن مجتبی علیه السلام قسم میخورند که اگر تعدادی یار داشتند هرگز با معاویه (لعین) معاهده صلح را امضا نمی نمودند.

آقا امام حسین علیه السلام با هفتاد و دو رای مقابل رای سی هزار نفری مردمی که بعضا در ابتدا به ایشان رای داده بودند و بعد از آن عدول کرده بودند و برای تثبیت حکومت یزید حرامزاده آمده بودند ، می ایستند.

و این بدیهیات به راحتی جعل معنا شده و بذر تردید و شک را در دل امت مسلمان کشورمان میکارند ؛ کسانی که میشنوند اعم از عالم و غیر عالم اگر به پا نخیزند با گوینده محشور خواهد شد.

***************

به راحتی برای امام رضا شعر هجو سروده میشود ، عده ای میخندند و هورا میکشند ، عده ای در صدد تطهیر شخص مجرم با الفاظی مثل شعر طنز و آزادی بیان ظهور میابند ، ...... عده قلیلی نیز در مقام مبارزه بر میآیند....  اکثرهم فاسقون و قلیل شاکرون.

در این دوره هر شخصی که از سفره انقلاب جدا شد و به سفره انگلیس پیوست ، که همه ما این اشخاص را میشناسیم. و جالب اینجاست که عده ای از افراد که هنوز ماهیت خود را افشا نکرده اند ، با حمایت از این جدا شده گان ، سعی کردن در تطهیر این قماش از حرامزاده گان سیاسی به راحتی حرامزاده بودن خودشان را آشکار مینمایند.

و قص علیهذا